انجمن ورزش های افراد با هوش میانه

(معلولین با معلولیت ذهنی)

انجمن ورزش های افراد با هوش میانه

(معلولین با معلولیت ذهنی)

رئیس انجمن ورزش برای افراد با هوش میانه

فصل جدیدی از فعالیت هــای انجمــن با همکاری فدراسیون آغاز می شود

اقای باغستانی، رئیس انجمن ورزش برای افراد با هوش میانه (ID)، در خصوص برنامه های در درست اقدام این انجمن گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی با اشاره به نشست اخیر مسئولین این انجمن با ریاست فدراسیون گفت: نشست خوبی با آقای خسروی وفا داشتیم و طی آن در مورد اقدامات پیشنهادی انجمن و برنامه های متنوعی که در دست اقدام داریم، با رئیس فدراسیون بحث و تبادل نظر کردیم و با مساعدت ایشان و همکاری سایر بخش های فدراسیون فصل جدیدی از فعالیت های انجمن آغاز می شود.

باغستانی افزود: در نظر داریم مسابقات قهرمانی کشور را برای ماه های آینده برگزار کنیم و همین طور در تلاشیم تا رقابت های باشگاهی را نیز پایه ریزی کنیم.


 

رئیس انجمن ورزش برای افراد با هوش میانه خاطر نشان کرد: آنچه در حال حاضر بر روی آن تمرکز داریم، انجام مسابقات و اقدامات داخلی در سطح گسترده است و امیدوارم با انجام برنامه هایی منسجم به توسعه بیشتر ورزش برای این قشر در سطح کشور کمک شود و در کنار آن زمینه فعالیت ورزشکاران با هوش میانه در میادین بین المللی نیز فراهم آید.

وی گفت: در حال حاضر برای بخش آقایان رشته های تنیس روی میز، فوتسال و دوومیدانی و برای بانوان رشته های دوومیدانی و بدمینتون فعال است. البته بسیاری از این عزیزان به صورت انفرادی در رشته های مختلفی مانند تکواندو، شنا، یوگا و سایر رشته ها فعال هستند و در تلاشیم به مرور بر تعداد رشته ها بیافزاییم.

باغستانی تصریح کرد: در سال جاری و برای ایام پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقات بین سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه افراد دارای معلولیت ذهنی و مراکز توان بخشی در سطح کشور طراحی شده و با توجه به آمار قابل توجه این مراکز و افراد تحت پوشش آنها می توان شاهد یک اتفاق خوب بود که در گام اول در سطح استان ها برگزار می شود و پس از آن در سطح کشوری انجام خواهد شد.

رئیس انجمن ورزش برای افراد باهوش میانه در پایان افزود: طرح تفاهم نامه همکاری با بهزیستی و آموزش و پرورش استثنایی نیز در دست بررسی ا ست و از پتانسیل های موجود در این سازمان ها می توان برای گسترش فعالیت های ورزش برای افراد با هوش میانه بهره مند بود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.