انجمن ورزش های افراد با هوش میانه

(معلولین با معلولیت ذهنی)

انجمن ورزش های افراد با هوش میانه

(معلولین با معلولیت ذهنی)

دومین همایش پیاده روی خانوادگی ورزش و تندرستی 

 

 

 

ادامه مطلب ...

"همایش پیاده روی خانوادگی دانش آموزان استثنایی شهرتهران"

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران:

همایش پیاده روی خانوادگی دانش آموزان و افراد با هوش میانه (کم توان ذهنی) روز جمعه 18 اردیبهشت 94 با همکاری هیئت ورزشی جانبازان و معلولین ،  اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و سازمان ورزش شهرداری تهران در پارک طالقانی تهران برگزار شد.

در این همایش ورزشی کودکان ،نوجوانان و جوانان معلول ذهنی در کنار خانواده به ورزش پرداخته و ساعات با نشاطی را برای خود ایجاد نمودند.

شایان ذکر است حضور آقای پرویزی ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران از ابتدای این همایش و همچنین سرکار خانم دکتر لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی، مسئولین هیئت جانبازان و معلولین ، مسئولین سازمان تربیت بدنی شهرداری وتعدادی از ورزشکاران مطرح ، ضمن ایجاد  ارتباط صمیمی باعث  استقبال ودلگرمی این عزیزان و خانواده های آنها گردید.

انجمن ورزشی هوش میانه برگزار می کند


دومین همایش پیاده روی خانوادگی ورزش و تندرستی 

 

 

 

ادامه مطلب ...

انتقاد معلولان ذهنی ازلغو سفرهای برون مرزی/ امید و انگیزه ما از بین رفت

  

تهران - ایرنا - اعزام تیم های ورزشی افراد کم توان ذهنی به مسابقات قهرمانی جهان 2015 در حالی هفته گذشته لغو شد که اعضای این تیم هاازمدت ها قبل برای این سفرمهیا شده بودند، اما اعلام لغو این سفرعلاوه بر آنکه این وزرشکاران را با مشکلات روحی مواجه کرد، بلکه به گفته خودشان انگیزه وامیدشان را نیزاز بین برد. 

 

 

ادامه مطلب ...

یک انجمن و سه میلیون کم توان ذهنی

شبکه خبری ورزش بانوان ایران- برای نخستین بار سه نفر از بانوان کم توان ذهنی در دو رشته دو ومیدانی و تنیس روی میز  به مسابقات جهانی اکوادور که شهریورماه برگزار می شود اعزام خواهند شد. 

  

ادامه مطلب ...